شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

org_admin
شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام، بزرگان قومی و شماری از علماء  در دفتر کار اش دیدار و ملاقات نمود.

سرپرست وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات درنخست از تشریف آوری مهمانان ابراز امتنان نموده گفت: رسیدگی به چالش ها و آسیب دیدگان حوادث طبیعی از مسئولیت های نظام امارت اسلامی می‌باشد و نهاد های مربوطه همیشه تلاش نموده اند که به مشکلات آسیب دیدگان حوادث طبیعی در سراسر افغانستان رسیدگی کنند.

 شیخ محمد خالد الحنفی در این دیدار بیان داشت که وی با والی نورستان از زمان وقوع برف کوچ در قریه نکره ولسوالی نورگرام در تماس بوده و خواهان همکاری همه جانبه مقام ولایت با آسیب دیدگان ناشی از برف کوچ گردیده است. 

سرپرست وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات ضمن اشاره به فعالیت ها و دست آورد های معینیت سمع شکایات این وزارت افزود: در تشکیل این وزارت جهت رسیدگی به شکایات مردم و متضررین معینیت سمع شکایات ایجاد گردیده است، در صورتیکه مردم از نهاد های امارتی ویا مسوولین؛ متضرر گردیده باشند به آن رسیده گی صورت میگیرد.

 به گفته قاری زین العابدین والی نورستان در اثر وقوع برف کوچ در قریه نکره ولسوالی نورگرام نزدیک به بیست تن جان باخته و تعدادی از مواشی نیز از بین رفته و باشندگان این قریه نیاز فوری به سرپناه دارند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵ - ۱۰:۴۸
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امرالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با والی نورستان ملاقات نمود.

 سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات جهت رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان برف کوچ در ولسوالی نورگرام ولایت نورستان؛ قبل از ظهر امروز با والی این ولایت، ولسوالی نورگرام،. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

BACK TO NEWS