امارت اسلامی گرفتن اعتراف اجباری از زندانیان را ممنوع قرار داده است

org_admin
دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ - ۸:۵۰

 شنبه- ۱۹ شعبان المعظم۱۴۴۴ه.ق

مولوی عبدالرحمن منیر معین بخش نظامی وزارت امربالمعروف نهی عن المنکر و سمع شکایات به هدف از بین بردن منکرات در حوزه ها با  آمرین محتسبین حوزه های امنیتی شهرکابل در مقر این وزارت دیدار کرد.

معین بخش نظامی این وزارت گفت وزارت امربالمعروف در بخش نظامی و ملکی برای محتسبین صلاحیت کامل داده است تا در آوردن اصلاحات در صفوف نظامیان اقدامات جدی را روی دست گیرند و تاکید کرد محتسبین باید متوجه عملکرد مجاهدین باشند تا آنان نماز جماعت را ترک نکنند.

مولوی منیر گفت گرفتن اعتراف اجباری و ضرب و شتم  زندانیان از نگاه شریعت اسلام ناروا می باشد و محتسبین مسئولیت دارند تا جلو این  چنین عمل ناپسند را بگیرند و یک بار دیگر به تمام نهاد های نظامی مبنی بر عدم ضرب و شتم زندانیان  و پابندی مجاهدین به نماز جماعت  مکتوب فرستاده شود و محتسبین باید از نهاد های نظامی  در ساحات کاری شان به طور مداوم نظارت نمایند.

معین بخش نظامی گفت محتسبین در انجام فعالیت های شان صبر و استقامت داشته باشد و استدلال در هنگام دعوت خصوصیات یک محتسب موفق بوده و دعوت که از راه خشونت انجام شود هیچگاه اثر نخواهند کرد.

در پایان این دیدار محتسبین مشکلات و چالش های حوزه مربوطه شان با معین بخش بخش نظامی این وزارت در میان گذاشته؛ گفتند برای از میان برداشتن منکرات و اصلاح مجاهدین؛ جلسات را با مسئولین حوزه ها و قطعات نظامی به طور مداوم  راه اندازی نموده اند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۹
Background image

قانون سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید

۱۴۴۵/۹/۱۶ ه ق

محترم شیخ صدیق الله معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در کنفرانس خبری که به همین منظور در تالار کنفراس های  مرکز رسانه های امارت اسلامی. . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۸ - ۹:۱۳
Background image

سرپرست وزارت امر بالمعروف، با علماء و بزرگان قومی ولایت نورستان دیدار نمود.

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امر بالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات با تعدادی از علماء و بزرگان قومی ولسوالی نورگرام  این ولایت به هدف رسیدگی به مشکلات محیطی آنان در مقر این. . .

شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۹:۳۵
Background image

شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امربالمعروف،نهی عن المنکر وسمع شکایات با علمای اهل تشیع کشور دیدار کرد.

 شیخ محمد خالد الحنفی، سرپرست وزارت امربالمعروف در دیدار با علمای اهل تشیعه کشور، بر حل مشکلات  و سایر مسائل مربوط مورد بحث و بررسی قرار داد.

 در این دیدار که جمع کثیری از علمای اهل. . .

BACK TO NEWS