شیخ محمد خالد الحنفی سرپرست وزارت امربالمعروف،نهی عن المنکر وسمع شکایات با علمای اهل تشیع کشور دیدار کرد.

org_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ۹:۳۵

 شیخ محمد خالد الحنفی، سرپرست وزارت امربالمعروف در دیدار با علمای اهل تشیعه کشور، بر حل مشکلات  و سایر مسائل مربوط مورد بحث و بررسی قرار داد.

 در این دیدار که جمع کثیری از علمای اهل تشیعه حضور داشتند، آقای حنفی سرپرست وزارت امربالمعروف،نهی عن المنکر وسمع شکایات ضمن خیر مقدم به آنان گفت: در سیاست امارت اسلامی هیچ گونه تبعیض وجود ندارد. این خانه مشترک همه افغان ها است و اولین تلاش ما ارائه خدمات واقعی به شهروندان در همه زمینه هاست.

 همچنین شیخ مدارعلی کریمی، شریف بلخابی و سید صوفی گردیزی در این نشست سخنرانی کردند و گفتند: ما هر نوع حرکت علیه امارت اسلامی را حرام می دانیم و کسانی که از خارج به یک نام و دیگر نام مخالف این نظام است، نمی تواند نماینده مردم افغانستان باشد. این تنها حکومت متحد مرکزی اسلامی در طول تاریخ افغانستان است که با شجاعت و فداکاری مجاهدین ازاد شد و افزود: امرالمعروف، نهی عن المنکر اساس یک نظام اسلامی است که همکاري با آن مسئولیت دینی و ملی ما است. و به آخرین همکاری ها ما با امارت اسلامی به ویژه با وزارت امرالمعروف متعهد هستیم و از تلاش های این وزارت قدردانی می کنیم.  ما با امیرالمومنین حفظه الله بیعت کرده ایم و به یاری خداوند بر بیعت خود باقی می مانیم.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۶ - ۱۱:۱۶
Background image

شیخ محمد فقیر محمدی، بر نقش عالمان دین و امامان مساجد در جهت تغییر و اصلاح اذهان عامه تأکید نمود 

نشستی با حضور مقامات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات، ارشاد، حج و اوقاف، امامان مساجد شهر کابل و جمع کثیری از علمای کرام به هدف تطبیق فرامین امیرالمؤمنین حفظه الله، توصیه. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۲ - ۱۵:۴
Background image

شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس تعلیم و تربیه محتسبین وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات تقرر یافت.

بر اساس حکم ریاست الوزراء امارت اسلامی افغانستان شیخ کلیم الرحمن فانی به حیث رئیس جدید تعلیم و تربیه محتسبین توسط معین مسلکی و پالیسی این وزارت به کارمندان معرفی گردیده و آغاز به کار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۱/۷ - ۱۴:۹
Background image

قانون سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر از سوی امیرالمؤمنین حفظه الله توشیح و نافذ گردید

۱۴۴۵/۹/۱۶ ه ق

محترم شیخ صدیق الله معین سمع شکایات وزارت امربالمعروف، نهی عن المنکر و سمع شکایات در کنفرانس خبری که به همین منظور در تالار کنفراس های  مرکز رسانه های امارت اسلامی. . .

BACK TO NEWS